
Uredila:
Iva Kosmos, Martin Pogačar
Leto:
2022
Zdi se, da je »družbeni učinek« modna beseda zadnjega desetletja. Je pojem, ki prevladuje v pisanju umetniških in znanstvenih projektov, pa tudi v razmišljanju in govorjenju o umetnosti in znanosti. Vendar pa poleg načel merljivosti in predvidljivosti želenega učinka enostavno ni veliko virov, ki bi jasno pojasnili, za kaj pri tej ideji gre: Kakšno vrsto umetnosti in družbe ter odnosa med njima ta koncept pomeni? Motivacija za to knjigo je bila dinamika med družbenim učinkom, kot ga opredeljujejo financerji in kot ga razumejo ljudje, ki z njim živijo. Ta knjiga je torej skupno prizadevanje kustosinj, kritičark, esejistk in esejistov, umetnic, raziskovalk ter raziskovalcev. Nekateri med njimi razmišljajo o konceptu, drugi pišejo o lastni praksi, tretji pa razpravljajo o praktičnih primerih. Vsem pa je skupno vprašanje in razmislek, kaj pomeni družbeni učinek umetnosti in kako ga je mogoče doseči ter tudi problematizirati.
-
Uredila
Drugi avtorji
posamezni prispevki
-
Založnik:
Založba ZRC
-
Soizdajatelja
Inštitut za kulturne in spominske študije
Zavod Bunker
-
ISBN
978-961-05-0654-6
-
Leto
2022
Jezik(i)
-
Specifikacija
mehka vezava 16,5 × 23 cm 400 strani
-
E-objave
19. 08. 2022
-
Stalna povezava