
Avtor:
Matej Hriberšek
Leto:
2005
Knjiga je osredotočena na fenomen klasične gimnazije kot središča in žarišča klasično-humanistične izobrazbe s poudarkom na klasičnih jezikih. Z združevanjem zgodovinsko-pedagoškega in filološko-didaktičnega vidika poskuša delo podati kompleksen pregled položaja klasičnih jezikov in klasične izobrazbe v slovenskem šolstvu od rojstva klasične gimnazije do leta 1945.
Iz Uvoda
Če se ozremo približno 200 let nazaj v zgodovino šolstva in primerjamo šolske sisteme, njihove spremembe in reforme ter institucije, ki so se oblikovale znotraj njih, je institucija, ki je najbolj zaznamovala to obdobje, ki je več kot poldrugo stoletje veljala za najeminentnejšo izobraževalno ustanovo in je kot takšna še danes usidrana v naši zavesti, nedvomno klasična gimnazija. Njen nastanek je pomenil svojevrstno revolucijo, saj je dvignil srednje šolstvo na povsem novo kvalitativno raven, mu dal novo vsebino in ga zaznamoval za dobrih 150 let. Zato je obravnava osredotočena prav na fenomen klasične gimnazije kot središča in žarišča klasično-humanistične izobrazbe s poudarkom na klasičnih jezikih. V obravnavi se prepletata dva vidika: zgodovinsko-pedagoški in filološko-didaktični; z združevanjem obeh skuša delo raziskovalno-analitično in komparativno podati kompleksen pregled položaja klasičnih jezikov v slovenskem šolstvu od rojstva klasične gimnazije do leta 1945.
-
Avtor
-
Založnik:
Založba ZRC
-
Soizdajatelja
Društvo za antične in humanistične študije Slovenije
-
ISBN
961-6568-16-7
-
Leto
2005
Jezik(i)
-
Specifikacija
mehka vezava 16 × 24 cm 419 strani
-
E-objave
05. 12. 2019
-
Stalna povezava