
Avtorici:
Eva Klemenčič, Urška Štremfel
Leto:
2011
V monografiji avtorici uvodoma predstavita pomen izobraževanja za državljanstvo v multikulturni družbi, katerega osnova je razumevanje multikulturnega okolja ter razumevanja državljanske vzgoje kot vzgoje sodobnega državljana 21. stoletja. Posebno pozornost namenita konceptu znanja ter analizi njegovih (nacionalnih in mednarodnih) elementov v mednarodni raziskavi državljanske vzgoje (ICCS 2009). Analizo formalnih in neformalnih vidikov takšnega izobraževanja v slovenskem šolskem prostoru v povezavi z rezultati slovenskih učencev v mednarodni raziskavi strneta v predlaganih didaktičnih strategijah, ki lahko prispevajo h krepitvi znanja slovenskih učencev na tem področju.
-
Avtorici
-
Založnik:
Založba ZRC
-
Soizdajatelja
Inštitut za slovensko izseljenstvo in migracije
Pedagoški inštitut
-
ISBN
978-961-254-303-7
-
Leto
2011
Jezik(i)
-
Specifikacija
mehka vezava 14,5 × 20,5 cm 86 strani
-
Domača stran
-
E-objave
05. 12. 2019
-
Stalna povezava